Contacte
- Atenció presencial
- Atenció telefònica
- Atenció telemàtica
- Queixes i suggeriments
- Segueix-nos i subscriu-te
El CNCps, de conformitat amb el que s'estableix en el Reial decret 208/1996, de 9 de febrer, oferix a empreses i ciutadania la informació administrativa necessària que els permet l'accés al coneixement dels seus drets i obligacions així com a la utilització dels béns i serveis públics. Pot acudir personalment a les instal·lacions del CNCps:
Kudos Innovation Campus Les Mercés
C/ Campezo núm. 1, Edifici 7
28022 Madrid
Accés i recepció en l'edifici 8.
Horari d'atenció al públic
L'horari del servei es troba disponible els dies laborables de 9 a 14 hores de dilluns a divendres, sol·licitant cita prèvia a través del següent correu electrònic: secretariacncps@certificaps.gob.es. En aquest, s'ha d'indicar el nom d'empresa, el nombre de persones assistents i una descripció del motiu de la reunió.
Els dissabtes i festius corresponents al municipi de Madrid, les instal·lacions del CNCps no es trobaran obertes i l'atenció telemàtica no es trobarà disponible.
Com arribar?
En transport públic es pot accedir en els següents autobusos urbans i interurbans:
- Línia EMT 77: Ciutat lineal – Colònia Cap de setmana
- Línia EMT 167: Alsàcia – Colònia Cap de setmana
- Línia 223: Madrid (Avinguda d'Amèrica) – Alcalá de Henares
- Línia 224: Madrid (Avinguda d'Amèrica) – Torrejón d'Ardoz
- Línea 224A: Madrid (Avda. Amèrica) – Torrejón d'Ardoz (La Manxa Groga)
- Línia 226: Madrid (Avda. Amèrica) – Torrejón d'Ardoz (El Soto)
- Línia 227: Madrid (Avinguda d'Amèrica) – Alcalá de Henares (Espartars – Universitat)
- Línia 229: Madrid (Avinguda d'Amèrica) – Alcalá de Henares (Verge del Val)
- Línia 281: Madrid (Avinguda d'Amèrica) – Sant Ferran d'Henares
- Línia 282: Madrid (Avinguda d'Amèrica) – Sant Ferran d'Henares – Millorada
- Línia 283: Madrid (Avinguda d'Amèrica) – Coslada – Sant Ferran d'Henares
- Línia 284: Madrid (Avinguda d'Amèrica) – Velilla – Loeches
El CNCps disposa del número d'Informació general: 918 22 51 30.
Per a trucades internacionals: 0034 918 22 51 30.
L'horari del servei es troba disponible durant els dies laborables d'hores, 9 a 14.30 de dilluns a dijous; i els divendres d'hores. 9 a 14.00
Els dissabtes i festius corresponents al municipi de Madrid, les instal·lacions del CNCps es trobaran tancades i l'atenció telefònica no es trobarà disponible.
Pot posar-se en contacte a través del següent correu electrònic: secretariacncps@certificaps.gob.es.
Les persones usuàries del CNCps i qualsevol altra part interessada en els processos de certificació poden presentar queixes i suggeriments relacionats amb la prestació de serveis a través dels següents mitjans:
- De manera presencial, utilitzant este formulari de queixes i suggeriments, també disponible en paper en les instal·lacions del CNCps, presentant-ho en l'Oficina d'Informació i Atenció a la Ciutadania, situada en la seu de Campezo 1 (s'accedirà a través de la recepció de l'Edifici 8), o bé en qualsevol altre registre d'organismes públics. Si les persones usuàries el desitgen, seran auxiliades pel funcionariat responsable per a la formulació de la seua queixa o suggeriment.
- Mitjançant correu postal remetent el formulari a dalt indicat a l'Oficina d'Informació i Atenció a la Ciutadania (Campezo 1).
- A través del correu electrònic del CNCps: secretariacncps@certificaps.gob.es. Haurà d'enviar-se el formulari de queixes i suggeriments, amb signatura electrònica.
Totes les queixes i suggeriments seran gestionades pel CNCps amb la finalitat de donar resposta a les mateixes i així detectar i implementar oportunitats de millora en els seus processos. Les queixes formulades no tindran, en cap cas, la qualificació de recurs administratiu ni paralitzaran els terminis establits en la normativa vigent per a la seua interposició.