Contacto
- Atención presencial
- Atención telefónica
- Atención telemática
- Queixas e suxestións
- Síguenos e subscríbeche
O CNCps, de conformidade co establecido no Real Decreto 208/1996, do 9 de febreiro, ofrece a empresas e cidadanía a información administrativa necesaria que lles permite o acceso ao coñecemento dos seus dereitos e obrigas así como á utilización dos bens e servizos públicos. Pode acudir persoalmente ás instalacións do CNCps:
Kudos Innovation Campus As Mercés
C/ Campezo nº 1, Edificio 7
28022 Madrid
Acceso e recepción no edificio 8.
Horario de atención ao público
O horario do servizo atópase dispoñible os días laborables de 9 a 14 horas de luns a venres, solicitando cita previa a través do seguinte correo electrónico: secretariacncps@certificaps.gob.es. No mesmo, débese indicar o nome de empresa, o número de persoas asistentes e unha descrición do motivo da reunión.
Os sábados e festivos correspondentes ao municipio de Madrid, as instalacións do CNCps non se atoparán abertas e a atención telemática non se atopará dispoñible.
Como chegar?
En transporte público pódese acceder nos seguintes autobuses urbanos e interurbanos:
- Liña EMT 77: Cidade lineal – Colonia Fin de Semana
- Liña EMT 167: Alsacia – Colonia Fin de Semana
- Liña 223: Madrid (Avenida de América) – Alcalá de Henares
- Liña 224: Madrid (Avenida de América) – Torrexón de Ardoz
- Línea 224A: Madrid (Avda. América) – Torrexón de Ardoz (A Mancha Amarela)
- Liña 226: Madrid (Avda. América) – Torrexón de Ardoz (O Soto)
- Liña 227: Madrid (Avenida de América) – Alcalá de Henares (Espartales – Universidade)
- Liña 229: Madrid (Avenida de América) – Alcalá de Henares (Virxe do Val)
- Liña 281: Madrid (Avenida de América) – San Fernando de Henares
- Liña 282: Madrid (Avenida de América) – San Fernando de Henares – Mellorada
- Liña 283: Madrid (Avenida de América) – Coslada – San Fernando de Henares
- Liña 284: Madrid (Avenida de América) – Velilla – Loeches
O CNCps dispón do número de Información xeral: 918 22 51 30.
Para chamadas internacionais: 0034 918 22 51 30.
O horario do servizo atópase dispoñible durante os días laborables de 9 a 14:30 horas, de luns a xoves; e os venres de 9 a 14:00 horas.
Os sábados e festivos correspondentes ao municipio de Madrid, as instalacións do CNCps atoparanse pechadas e a atención telefónica non se atopará dispoñible.
Pode porse en contacto a través do seguinte correo electrónico: secretariacncps@certificaps.gob.es.
Comparécelas usuarias do CNCps e calquera outra parte interesada nos procesos de certificación poden presentar queixas e suxestións relacionadas coa prestación de servizos a través dos seguintes medios:
- De forma presencial, utilizando este formulario de queixas e suxestións, tamén dispoñible en papel nas instalacións do CNCps, presentándoo na Oficina de Información e Atención á Cidadanía, situada na sede de Campezo 1 (accederase a través da recepción do Edificio 8), ou ben en calquera outro rexistro de organismos públicos. Se as persoas usuarias desexar, serán auxiliadas polo funcionariado responsable para a formulación da súa queixa ou suxestión.
- Mediante correo postal remitindo o formulario arriba indicado á Oficina de Información e Atención á Cidadanía (Campezo 1).
- A través do correo electrónico do CNCps: secretariacncps@certificaps.gob.es. Deberá enviarse os formulario de queixas e suxestións, con firma electrónica.
Todas as queixas e suxestións serán xestionadas polo CNCps coa finalidade de dar resposta ás mesmas e así detectar e implementar oportunidades de mellora nos seus procesos. As queixas formuladas non terán, en ningún caso, a cualificación de recurso administrativo nin paralizarán os prazos establecidos na normativa vixente para a súa interposición.